sometimes i get a good feeling



Godmorgon!
Jag är som vanligt uppe med tuppen även om jag tycker att jag idag
vaknade rättså sent. Min kropp är inställd på att kliva upp 05.15
så varenda dag jag är ledig brukar jag vakna senast 7. Inte jättekul
när man faktiskt får sova ut, men när solen lyser utanför fönstret ser
jag ingen anledning till att tvinga mig själv att somna om när jag ändå
är pigg. Så jag har druckit två koppar kaffe (öh jag hatar ju kaffe?)
och nu håller jag på att ladda ipoden för att gå ut på en liten morgon-
promenad! Ja ni hör ju själv hur hurtig jag är! Skulle typ egentligen
kunna göra det här till en träningsblogg då det är ungefär det enda jag
har att skriva om. Händer inte mycket mer i mitt liv än jobb och träning
och nu när jobbet lär minska, ja, då lär ju träningen öka.

Igår körde jag hårt i 1,5 timme på gymmet. Börjar se och känna resultat!
Så en laxsallad till middag och inte en enda godis fastän jag spenderade
hela kvällen ensam i soffan! Lite stolt är jag allt. Funderar på att gå på
Bodystep i eftermiddag, trots att jag ramlade sist och lovade mig själv
att inte gå dit mer, haha.

Igår kväll vid halv 11 tiden fick jag förresten ett ryck och började städa
som tusan. Kunde naturligtvis inte dammsuga, men det var underbart skönt
att kliva upp till lägenhet där man slapp vada mellan skor och kläder i hallen
och inte ha någonting att diska!

Nu, prommis!

Kommentarer
Postat av: Joffa

hej!! ja, vi har helt fruktansvärt kul ibland, är fem st :) blir avis när jag läser hur hurtig du blivit! jag håller på att gå under här efter några veckor utan usm :S det första jag ska göra när jag fått jobb här är att skaffa gymkort!



Ja, vet ju det! :) ses då!

2011-03-20 @ 11:13:39
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0