i'm on the right track baby.



Himlar vad den här helgen gick fort! Och jag har knappt gjort något
känns det som. Träning och lite mys med kompisar. Inte tråkigt!
Har faktiskt haft världens bästa träningsvecka och det känns så sinnes-
galet skönt att vara igång på allvar. 5 dagar har jag kört. I torsdags och
idag blev det dubbelpass med bodpump och bodystep. I torsdags trodde jag
att jag skulle kräkas sista kvarten men idag var jag alldeles euforisk och
upplyft efter 2 timmar hårdkörning och bara för att jag har några nya grymma
låtar på ipoden så var jag tvungen att springa 10 minuter på bandet för att få
lyssna på dom, haha. Känns skönt att känna att kroppen håller för lite påfrestning.
Men det ärhelt sjukt hur mycket jag äter, mina matkostnader har sannerligen skjutit
i höjden. Det är sånt man får ta, jag vet att det är skitviktigt att jag äter bra när jag
tränar så här mycket. Jag säger bara kvarg och fun light, det är basfödan typ.

Nu är det soffläge resten av den här söndagen. Hm, lite hungrig är jag..

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad söt du är!

2011-05-08 @ 13:06:35
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0