you're amazing, and you have me.


Sånt här trevligt hoppas jag kunna ägna mig åt imorgon.

Nu är jag uppe alldeles för sent igen med tanke på uppstigningstiden.
Men jag har trots allt varit rättså pigg idag, så låt gå då.
Imorgon är dock första dagen på fotbollsfestivalen, vi har alltså runt
330-400 kids som ska äta frukost, vilket betyder att jag måste vara på
topp. Förhoppningsvis har träningsvärken lugnat sig. Eller byggts på med
tanke på att jag har pumpat ikväll igen. Är dock så himla nöjd för att trots
att jag vilat från träningen i en och en halv vecka så har jag kunnat lägga på
mera kilon! 17 kilo på ben och 9 på bröst. Det tar sig! Jag vet inte riktigt om jag
ska vara nöjd eller tycka det är lite småjobbigt att mina jeans börjar bli lite tajta
i låren, hehe. Nöjd tror jag.

Idag har jag hunnit träffa Sara x2 också. Alltid lika fint. De är himla fina dom två.
Inside out. Enkelt och fint, det är vad det är.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0