maybe you can right all your wrongs.



Jag lever! Tänkte göra ett tappert försök att återuppliva den här gamla
bloggen. För ett behov av att skriva av mig finns fortfarande.

Sådär jättemycket sen sist har inte hänt. Jag är fortfarande 21 år gammal,
bor i Umeå och jobbar på Scandic Syd. Tränar jättemycket och njuter av
att det är sommar. Mitt hår har som ni kan se på bilden, gått fullständigt
bananas. Efter 10 dagar i den fuktiga luften på Öland/Kalmar så ser jag
numera permanentad ut. Så är inte fallet, det är riktiga lockar.

Imorgon börjar jag jobba kl 5 så jag borde ha somnat för ungefär 2 timmar
sedan men jag prioriterar i vanlig ordning träning före sömn.
Nu är det dock dags att leta sängen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0