if you'll be my bodyguard, i can be your long lost pal.

Idag och i två dagar till njuter jag av en fullständigt ledig helg.
Och det mina vänner, är inte alltför vanligt. Men efter att ha klivit
upp senast 05.15 i 7 dagar så kände jag att det var nog.
Så idag har jag glidit runt här hemma, städat lite, läst i min fantastiska
bok, gjort fruktsallad och haft det allmänt trivsamt.
En timme på gymmet har jag hunnit med också och om ett par timmar
ska jag ta bussen till Amanda och hennes pojkvän för middag och
fredagsmys. Himla trevligt!

På tal om något helt annat så är det så att jag råkar bli en tjej på
21 vintrar om 3 veckor. Så jag tänkte kämpa fram en liten önskelista
här för de intresserade (typ pappa om du fortfarande läser här).

- Bäddset (måste vara 2 st likadana. Jysk har just nu skitfina satinset
för 150 kr, tips!)
- Sportbh, strl S
- Träningskläder
- Mineskål, svart låg 25 cm
- Grey's Anatomy säsong 6
- Krukväxter (gärna lättskötta grejer)
- Vitt överkast
- Underkläder
- Presentkort
- Pengar, as always

Sådärja! Jag tycker jag lyckades riktigt bra den här gången, önskelistor
brukar ju inte vara min starka sida..


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 10:44:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0