i need a dollar.

Sorry för sämst update, men nu är jag här.
Och jag var med om något mycket märkligt här på morgonkvisten.
Kvart över fem ringde väckarklockan och jag släpade mig upp för att
ta mig till jobbet. Dit jag aldrig kom. Jag kände direkt att min mage
hade startat ett mindre uppror men jag tänkte inte märkvärt på det då
detta inte är något ovanligt. Men när jag hade kommit halvvägs ner i
trapphuset så kände jag att något verkligen inte stämde.
Så jag vände om och in på toa. Där jag blev sittande med kallsvetten
forsandes och kväljningarna kom som på rullande band ända tills det
kom.. galla. Jag blev så snopen för jag har aldrig varit med om att jag
bara har kräkts upp det. Hur som helst så blev jag liggandes på hallgolvet
och ringde och sjukanmälde mig. Somnade om i ett par timmar och vaknade
upp som en ny människa. Mår alldeles utmärkt och förstår inte vad som hände?
Känns lite dumt att vara borta från jobbet (särskilt som jag verkligen behöver
jobba) när jag mår bra, men jag trodde jag skulle bli hängande över toastolen
resten av dagen.

Jag har iallafall tagit det lugnt sen jag vaknade och läst ett par kapitel ur en helt
fantastisk bok som jag lånat av Nina. Jag kan inte sluta läsa.
Och inte sluta sakna Skottland när jag läser den heller, för den delen.
Nu är det dock dags för mig att gå och köpa ett par nya jobbskor.
Antagligen byxor också då mina har stora hål på innanlåren. Kul att spendera
pengar man knappt har på!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har en kollega som fick precis samma syntom. Fick kallsvet och likande men efter en stund kändes sig frisk son en nötkärna.. så de måste ju ha nått med influensan som går eller nått..

Du, jag saknar vännen. Denna vecka blev helt galen. Fick mkt mer jobb än tänkt.. Men nästa vecka kan vi väl jobba för att träffas? Jag drar till Göteborg imorrn över helgen..

Pöss

2011-01-20 @ 22:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0