there's a spark in you.



Jag har ett sanslöst stort shoppingsug just precis nu och alldeles för lite
pengar. Löning om 2 veckor. Mest vill jag köpa lite nya träningskläder
men ett vitt överkast och underkläder står också högt upp på listan.
Sen så skulle jag nog behöva ett par löparskor då jag inte riktigt tror att
mina träningsskor håller måttet för allt springande på löpbandet..

På tal om träningskläder så har jag bestämt mig för att söka till folkhögskola
nu. Hälsocoach och massageterapeut verkar det bli! En skola strax utanför
Växjö och en i mitt kära gamla Vindeln. Tror det kan bli bra!

Ikväll har jag varit på afro. Josefin hängde med, det var hennes första gång
och hon var superduktig så jag hoppas hon vill köra igen!
Den nya koreografin är så makalöst utmattande, men riktigt härlig :)

Nu lockar sängen, jag vill bara göra bort morgondagen för på fredag är jag
ledig och då händer det en massa skojiga saker...



Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: Men tackarrrr, blev ändå nöjd med bilden, lite fin pch sparkly sådär i detta vintermörker. Nä jag vet, och det är illa!!!



Jag vill också dansa afro :( haha

2011-02-02 @ 23:44:39
URL: http://srenman.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva.

Men, men, men! What about GBG? Hela staden skriker efter MAAAAALIN! <3

2011-02-10 @ 09:20:47
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0