i wanna feel the wind in my hair with you.



Kass webcambild men jag ville bara visa mina nya naglar som jag gjorde
i fredags på Spa of Sweden. Snacka om att ha flyt när man får gratis
ansiktsbehandling och nagelförlängning för 350 spänn! Sånt här borde man
göra oftare, varför unnar man inte sig själv lite lyx ibland?

I helgen har jag jobbat arslet av mig med öppningar vid 04.30.
Hann ändå med en mysig födelsedagsmiddag hos Nina i fredags där jag
ansvarsfullt satt och drack jordgubbssaft och sedan gick hem och lade mig
vid halv 10. Idag är jag ledig och har spenderat förmiddagen med att sitta
i morgonrock och bara andats ett slag. Om en stund ska jag åka och storhandla
med mormor och ikväll blir det afro i vanlig ordning. Schyst måndag!

Jobb blir det tisdag, onsdag, torsdag och på torsdag kväll flyger jag till
Stockholm för ett par dagars kvalitetstid med mamma. Gud vad jag längtar!

Känns som att det här kan bli en bra vecka.

Kommentarer
Postat av: Alex

Svar: Skopunkten :)

2011-02-08 @ 18:21:39
URL: http://bringalex.blogg.se/
Postat av: Joffa

Faktiskt, heelt sjukt. Vi pratade om det idag på jobbet också. Sverige är alldeles för långt, och vi bor på fel ställe.



Fina naglar! och skönt att se att du fått lite mer jobb. Ha en superbra helg!!

kram

2011-02-08 @ 18:27:08
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva.

Vilket underbart, glatt inlägg! Love it! :D & snajsiga naglar! Jag har aldrig någonsin fått en ansiktsbehandling, kanske ska jag önska mig det i födelsedagspresent?



Jag ska försöka lägga upp lite bilder på Le Vardagsrum snart, men det är så trist att bara kunna fota med min iphone :/ Vi ska köpa ny soffa också, om några månader. Wihi! Längtar :D & ny tv-bänk & ny matta. Aaah, fattiga tider ;)



Hoppas du får det helt fantastiskt med din fina mamma, ge henne en kram från mig & Mallows! <3



Älskar dig alltid

xxx

2011-02-10 @ 09:19:29
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0