don't fucking tell me what to do.



Kära jävla hjärtanes vad humöret kan skifta snabbt.
Det är sällan jag är särskilt arg men just precis nu så kokar det i
huvudet på mig. Jag orkar inte gå in på vad det är som gör mig
så rosenrasande, men det är allt mellan en utvält vattenkokare till att
en av mina gelénaglar håller på att ryka till förbannade svin till att
jag missar ett bodypump-pass jag vill gå på.

SKITDAG.

Så nu struntar jag fullständigt i att jag kanske borde låta mina muskler
vila, för nu behöver mina aggressioner komma ut och träning är det
enda sätt jag kan komma på.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva.

Älskling! Skitdag big time. Men idag är en bradag! :D

2011-02-17 @ 09:45:12
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0