i came to dance, dance, dance





Japp, som ni kan se är jag inne i ett träningsstim igen. De kommer och går
men nu jäklar ska jag vara fit som fasen till jul. Idag är det torsdag och jag
har hunnit med 4 träningspass so far. Nu tror jag det blir vila ett tag,
har hört att det är då musklerna byggs upp.. Tycker mig iallafall märka
resultat, jag orkar mycket mer och flyger nu upp och ner på hög låda.
Viktigt att notera. Kul är det iallafall och om det inte var för att kroppen
behöver vila och återhämta sig ibland så skulle jag lätt kunna köra 3 pass
om dagen, hehe.

Om ett par timmar är det dags för veckan första arbetspass så nu ska jag
ta och duscha bort ett par kilo svett och sen blir det diskning och städning
för hela slanten. Ska bära ner de sista flyttlådorna som har stått i vardags-
rummet sen i april också. Är så himla sugen på att köpa en massa mysiga
grejer till lägenheten, synd bara att min ekonomi inte klarar av så mycket..

Idag känns som en bra dag.

Kommentarer
Postat av: din sockersmula

om du bara visste hur lycklig jag blir av dig, av detta! kärlek!

2010-10-29 @ 00:41:34
Postat av: Em & Malva

Vi älskar när dina dagar känns bra! & du är så duktig som tränar & har dig. Det skulle ju en annan också behöva... host host... SÄRLEK! <3

2010-10-29 @ 03:11:26
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: ida

haha ja, jag kommer fan börja gråta om dom springer ifrån mig.

2010-10-30 @ 20:17:13
URL: http://evildeeds.blogg.se/
Postat av: ida

haha ja, jag kommer fan börja gråta om dom springer ifrån mig.

2010-10-30 @ 20:17:30
URL: http://evildeeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0