this love will be your downfall.


weheartit. ♥

Från början var jag mest ledsen. Ledsen för att du visat dig vara exakt
likadan som alla andra jag träffat. Jag trodde att du var den bästa jag
haft turen att stöta på, att jag för en gångs skull hittat det jag förtjänar.
Jag har alltid trott gott om människor, kanske är jag en aning naiv men
att skenet kunde bedra så mycket, det trodde jag aldrig.

Jag blir fortfarande ledsen ibland, när jag mot min vilja släpper fram det.
Men mest känner jag bara ilska. Det väller upp och slår ut all ledsenhet
för jag förstår inte varför jag skulle spilla några tårar på dig.
Jag förstår överhuvudtaget inte hur man kan behandla en människa på det
sätt som du gjort. En stund av kärlek, närhet, ömhet var allt du gav,



men det räcker inte.

Kommentarer
Postat av: ida

Du vet att du förtjänar bättre.

kärlek<3

2010-11-22 @ 20:44:32
URL: http://evildeeds.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi är alla förvånade att han visade sig vara en sån.. Men nu är det så, och därför förtjänar han inte dig. Du är för fin för honom, och du förtjänar så mycket bättre!

..och det kommer komma Malin! <3

2010-11-22 @ 22:44:49
URL: http://srenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0