you give me fever

Idag är ingen bra dag. Inatt var verkligen ingen bra natt.
Hela helgen har jag känt att min hals inte riktigt ville vara med lika
mycket på fest som jag ville. Den fick lida och inatt straffades jag för detta.
Jag vet inte hur många timmar jag låg och försökte somna men på vilken
sida jag än låg så värkte kroppen och huvudet var sprängfärdigt.
För att inte tala om ögonen som höll på att upplösas i flytande form, jisses
vad tårarna sprutade! Varför egentligen? Febrigt har jag iallafall sovit och
vid kvart över fem imorse tänkte jag ge upp sömnen men jag var alldeles
för trött för att röra mig så jag somnade om till halv 10.
Nu har jag nog ingen feber längre men kanske 7 liter snor i näsan. Fresh.
Känns verkligen jätteroligt att sitta inne när man är ledig och solen dessutom
sprider sitt ljus över Umeå. Jag vill gå ut!

Dessutom så hade jag ju storslagna planer på att träna som en galning den
här veckan för att befria min kropp från all skit den fått i sig i helgen.
Jag har typ levt på chips, kakor, ostkrokar, baguetter, haloumi, alkohol och pizza.
Känner mig lite degig nu.

Nej nu ska jag ta mig en kaka (den sista på ett tag nu! men jag är ju faktiskt sjuk)
och läsa lite innan jag skiter i att jag är sjuk och går ner till stan en stund.
Puss!

Ps. Jag ska gå på jordgubbsjakt idag. Alltså i affärerna. I have to have!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0