I'M OFF TO SEE MY BABY!



Det här är jag och min bästa vän. Syster. Hjärta. Liv.
För ungefär tusen år sedan (actual time, typ 6 år) sedan så hittade jag
en fantastisk liten människa på en liten poesisajt. Hon var söt och skrev
helt fantastiska saker. Jag ville bli hennes vän. Jag blev hennes vän.
Bästa vän. Saknade henne den mesta tiden då några hundratals mil
skilde oss åt, så jag flyttade till Skottland där hon fanns.
Den första människan jag delat lägenhet med. Tryggheten att hon alltid fanns
där. Pussade mig på pannan när jag var ledsen. Skrattade med mig när
jag var glad. Älskade mig fastän jag gjorde dumma saker ibland.
Lyssnade fast jag inte sa något.

Vi har spenderat mer tid ifrån varann än tillsammans, men trots det
så vet vi alltid vart vi har varann. Alltid här. Precis mitt i hjärtat.
Det finns så mycket kärlek. Hon är den vackraste människan jag vet.
Imorgon ska jag krama henne för första gången på över ett år.


Emeli, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hoppas att du får det underbart i Götet! Själv ska jag ut i skogen och sova i vindskydd i två nätter, jippie eller inte.. menmen..

Saknar dig mestigt just nu! Ge mig en kram!

Puss

2010-05-24 @ 11:09:11
Postat av: Sandra

Cola är alltid lockande Malin, jag köpte tre stycken 2-liters för ynka 29 spänn!

Det lönar sig att gå på icamaxi :D



Jooo, vi ska ha kul - men du ska ju också ha kul i götet och i kalmar! :D Sen ses vi när du kommer hem! :)

2010-05-28 @ 11:30:52
URL: http://srenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0