you know i'm such a fool for you


Varför, VARFÖR blir det inte sommar igen?

Först och främst vill jag bara bärja det här inlägget med att klappa mig
själv på axeln och tycka att jag varit lite duktig.
Jag har tränat på en bakissöndag. Japp, efter att ha legat i soffan (som
är ny!) i ungefär sex timmar och tittat på The Hills, så kände jag att det
var tid att röra på sladderarslet, så jag drog mig till gymmet och körde
hårt i en timme. Duktigt värre.
Vidare bakis var jag ändå inte, det blev en ganska oblöt lördag men med
mycket dans med mina tjejer och det gillar jag. Men den lilla besvikelse-
klumpen i magen när vi gick hem gillar jag inte.

Imorgon är det back to work som gäller efter fyra välförtjänta, behövliga
lediga dagar. För till veckan är det hard hard work, jag ska nämligen jobba
6 dagar. För tillfället hallucinerar jag om dollartecken och tar på mig alla
pass jag kan, så jag har råd att köpa alla dessa möbler och skapa mitt
drömhem som jag längtat efter alldeles för många år nu.

Men nu tänkte jag deppa ihop lite. Det ska alltså snöa 4 dagar till veckan.
4 dagar med äcklig, förbannad skitsnö. Det är som ett skämt.
Om inte vintern dör nu så gör jag det. Det är inget skämt.

Om en vecka och 4 dagar flyttar jag, pepp! Det var allt, tjipp!

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Men hur fina är inte ni då! Mums!



Det gick bra, Malva hade det superkul och bra och så. Det var väl mer jag som hade lite bebisångest & inte kunde sova ordentligt. Idag har jag dock fått veta att jag lever - hon har blivit SÅ gnällig! Manipulativ är hon också, och smart som tusan! Blir både irriterad och impad på samma gång, haha ;)



How bist du, my love? xxx

2010-03-28 @ 22:08:17
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0