i need you to need me



Det här har varit en konstig vecka. Mina moodswings fortsätter att flippa
och jag blir verkligen less. Det är så mycket man kan bli less på.
Till exempel hur man kan gå från att vara helt på till att bara stänga av.
Jag förstår inte och jag blir bara helt ledsen. Jag förtjänar så mycket mer än
såhär och det är det jag måste inse nu.
Och för att göra ont värre så typ återupplivar jag gamla flammor som
jag borde ha låtit slockna. Hm.

Men! Veckans glädjerus är iallafall att jag flyttar till en helt otroligt fin och
mysig tvåa om drygt 3 veckor. Som jag har väntat och längtat!
Nu måste jag bara sluta köpa kläder och börja köpa möbler istället.

För övrigt så har jag börjat jobba i städet på jobbet. I veckan har jag bäddat
säkert 80 sängar. Faktiskt helt okej.
Nu sitter jag här i min soffa i min stökiga lägenhet och funderar på om man ska
orka dra sig ut ikväll eller om man ska stanna i den här soffan i den här stökiga
lägenheten. Den som lever får se. Just nu har jag dåligt samvete för att jag sitter
härinne när det är så fint väder ute att det till och med droppar från taken.

Kommentarer
Postat av: Vic

Sv: Visst är den :) 199 kronor.

2010-03-07 @ 17:02:40
URL: http://victoriatornegren.blogg.se/
Postat av: Mamajay

Hej,allt bra?

2010-03-11 @ 10:26:31
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Jag SKA seriöst skaffa mig en mobil snart, I promise! Tänker alltid att "nästa månad ska jag köpa en", men så räcker aldrig pengarna :( Me miss you. Bajsunge som inte bor i göteborg! xxx

2010-03-18 @ 18:24:20
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0