and i'm always gonna wanna blow your mind



Ja, alltså. Det plingade på min dörr i måndags och min första tanke var
"fan också, jag vill inte släppa in någon här, ser ju ut som värsta knarkar-
kvarten".
Det var pappa som stod utanför dörren. Han klev in och sa ingenting
på tre minuter. Han bara tittade på kaoset.
Jag vill inte vara här längre. Det är äckligt. Men, nu är det bara två dagar kvar.
Hetspackningen har påbörjats, det känns inte ens som att jag har tid att skriva
det här inlägget eller att gå och duscha. Tur är det väl att jag inte jobbar något
i veckan så att jag kan stänga in mig här (när solen lyser ute!) och ägna mig
helhjärtat och kartongerna. Jag har inte ens börjat med kläderna eller skorna,
har en känsla av att de bara blir nedslängda i sopsäckar. Givetvis inte för att
slängas. Nix, jag gav upp det här med att sortera och slänga kläder när jag
insåg att jag kommer att få typ fem garderober. Varför slänga?

Igår var jag på personalmiddag på Plaza. Mycket trevligt förutom att vi inte fattade ett
smack av "teatern". Nåväl, jag fick mig kanske ett glas vin för mycket vilket
slutade med en faslig magvärk och spontan utgång på Corona en timme innan de
stängde. Tack och lov för att det är gratis på tisdagar. Helt underskattat.
En hemfärd vid halv 4 (efter många spännande incidenter) och uppvaknande halv 9
med en nackvärk som heter duga (pågrund av att jag legat hopknölad i ett baksäte)
är inte mest uppskattat. Men så har jag ju lite att stå i också.
Jag längtar efter helgen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej snyggo! Åh vad spännade med flytten. Kommer bli great! Jag kommer hem på fredag :D Så ses till helgen? Pöss!

2010-03-31 @ 11:48:23
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Malin, du lever ju värsta gangsterlivet! Tar du det lugnt någon gång? ;) & nu vill jag höra allt om nya lyan & helst se bilder! Basta!

2010-04-07 @ 15:42:50
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Ni stackars eskimåer där uppe, darrar ni av köld än alltså? Jag hade bara på mig en tunn kavaj idag, men svettades så det rann längs ryggen. Var nog bara runt 10-12 grader, men det blev skitvarmt!



Hur jag mår. Jadu. Det var faktiskt längesedan någon frågade det. Lite upp och lite ner. Fick ju förlossningsdepression efter Malva föddes & det har inte helt försvunnit. Vissa dagar är bättre än andra :)



JA! Snälla, kom och hälsa på! I beg you! Eller så åker vi på romantisk weekend någonstans. Mals & Slems.



Ellie is coolish! Lyssna när hon sjunger live, hon är så raspig och härlig. Mums!



Puss på du min älskling! xxx

2010-04-08 @ 20:04:20
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej där! Längtar efter att få se lite bilder från din nya lya, men framföraltt längtar jag efter att få träffa dig min vän!

2010-04-15 @ 14:38:36
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

JAAAAA! KOM HIT KOM HIT KOM HIT! 24 maj blir toppenbraaaaaaaaa! KOM HIIIIIIT! xxxxxxxxx

2010-04-25 @ 19:43:12
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0