watch me burn


Nej, jag är inte naken, jag har faktiskt en skitfin klänning på mig.

Kolla här, två inlägg på typ en vecka! I'm making progress.
Nämen sanningen är att jag egentligen vill skriva hur mycket som
helst men det passar sig inte här. Inte nånstans faktiskt och det gör
mig smått galen så därför gör jag som jag alltid gör och skriver i gåtor.

Alltså ärligt talat, hur kan man ens? Jag trodde att det var mer än såhär.
Vad gör jag för fel? Varför blir det alltid såhär? Jag vill inte verka självgod
eller så, men jag är fan en bra tjej. Är det det som är problemet eller vad?
Den här veckan har jag saknat Skottland nåt så inåthelvete, jag saknar
Matt och hur lätt allting var då. Ingen oro, inga spel, bara en hand som
alltid ville hålla i min. Det funkar inte i den här stan. Jag är less.

Sen tänkte jag klaga på en grej till. (Förra inlägget var ju faktiskt bara solsken
och gröna ängar, så jag får lov att gnälla lite nu)
Min kropp. Den håller allvarligt talat på att ge vika. Inte nog med att mina knän
gråter efter en dag på jobbet så har jag idag fått skitont i min gamla
armbågsfraktur. Alltså min armbåge som jag bröt för 6 år sedan. Hur är detta ens
möjligt? Och vad har jag gjort? Hela gårdagen spenderades i medvetslöst tillstånd.
Nej, det slutar inte där. Jag har så ont i ryggen och axlarna att jag knappt kan lyfta
min högra arm. Att ta av en tröja är världens pärs. Dessutom har jag nackspärr.

Vem är jag ens?

Kommentarer
Postat av: maya

du är vår vackra Malin =)

2010-07-19 @ 11:48:23
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: ida

Mallaballa, ska vi ha en tjejkväll snart?

som svar på din fråga i min blogg, haha ja, han pratade i sömnen. Och det var så jävla kul.



Älskar dig.

2010-07-21 @ 00:40:22
URL: http://evildeeds.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaa, jaaa, antagligen har jag kontantkort! :P Men gratis sms ju, annars hade jag ju gått under! Det hade ruinerat mig..!

2010-07-22 @ 23:42:24
URL: http://srenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0