i just want you to notice.









Nämen hej, bara sådär en och en halv månad senare.
Det är sommar i min stad och jag mår bra. Jag vill aldrig att det ska
ta slut. Jag vill inte behöva leta upp höstjackan och stänga fönsterna.
Det är bra nu. Det är långa nätter och trötta mornar på jobbet, myggbett
överallt och bikinilinjer som blir lite skarpare för varje dag.
Det är grillning med Familjen, cider på balkongen, fladder i magen,
glass på stan och musik på hög volym. Det är sommar.
Och jag önskar att den räckte bara lite längre. Eller föralltid.

Det är tvåhundra grader i min lägenhet men det gör ingenting.
Jag sjunger till alla mina favoritlåtar och minns att det är det bästa jag vet.
Jag har guaccamole i kylen och det är det godaste som finns.
Total lycka är när konsum säljer jordgubbar för 15 kronor.

Det här blev fasen ett flummigt inlägg, jag skyller på solsting eller nåt.
Nu ska jag iväg till gymmet som jag inte sett på pinsamt länge.
puss!

Kommentarer
Postat av: Du-vet-vem-min-sockersmula

Ack vilken underbart inlägg min sköna!

Kunde inte hålla med mer. Får nästan lite ont i magen av bilderna, vill återuppleva allt! Det är som jag sa, jag hade ett uppschvung i livet, nu är det på nergång. Jag mår inte bra längre. Varför är livet som en berg&dalbana?

Kärlek till dig!

2010-07-28 @ 19:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0