i'm up in the woods, i'm down on my mind





Hej hej hej. Här sitter jag och väntar på en favorit, nämligen Nina.
Ikväll ska vi spendera lite kvalitetstid med varann, titta på film och
äta. Det är sånt vi gör bäst. Dansa är vi också bra på, men det är
nåt särskilt med mig och Nina. Vi är båda två fyllda av så oändligt
många känslor och stormar, men vi behöver inte alltid säga något.
Det är så tryggt med Nina för man kan bara sitta där och man vet att hon
förstår. Jag tror aldrig jag träffat en människa som är så vuxen.
Hon är som en storasyster fastän hon är 2 år yngre än mig. Och jag tror
inte att jag älskat en människa så snabbt som Nina.
Hon är fantastisk på alla sätt.

Kommentarer
Postat av: Till-Malin-min-rosenknopp

Älskade underbara! Så sant som det är skrivet, kunde inte hålla med dig mer. Tusentals ton kärlek bara till dig!

2010-07-30 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0