heart skipped a beat


Mamma och jag i London.

Idag är det alla hjärtans dag. Like I give a shit. Det är söndag.
Jag är sanslöst trött. I veckan har jag jobbat 6 dagar och i helgen har
väckarklockan ringt 03.40. Om ni vill kan ni kalla mig Superwoman. Jag gjorde det idag.
Mina ben vill inget mer idag och det är bara soffläge som gäller.
Jag lyssnar på jobbig musik som sätter igång alla tankar jag försöker förtränga.
Men jag är okej.
Imorgon funderar jag på att låta en frisör sätta saxen i mitt hår under mina
tydliga instruktioner. Högst 2 cm. Jag fyller ju faktiskt år om två dagar och då
kan det ju vara roligt att vara fin. Gud vad jag längtar. Igår överraskade mina
(lediga!) arbetskamrater mig med att i samlad trupp spatsera in på jobbet och
sjunga ja må hon leva och ge mig en väl genomtänkt present i form av ett
presentkort på systemet. Fina, fina syd.



Det är något som saknas som jag inte riktigt kan sätta fingret på fast jag egentligen vet precis.

Please don't say we're done
When I'm not finished
I could give you so much more
Make you feel, like never before


It's been a while
And you've found someone better
But I've been waiting too long to give this up


sometimes, i still need you.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Babe!

Jag behöver dig alltid. Snart fyller du år JIPPIE! Det ska firas med buller och brak!

Saknar dig vännen mestigt!

Snart är jag hemma.

Puss

P.S EN ÖNSKELISTA SKULLE VA TREVLIGT!!!!

2010-02-15 @ 10:05:55
Postat av: Sofia

Hej Babe!

Jag behöver dig alltid. Snart fyller du år JIPPIE! Det ska firas med buller och brak!

Saknar dig vännen mestigt!

Snart är jag hemma.

Puss

P.S EN ÖNSKELISTA SKULLE VA TREVLIGT!!!!

2010-02-15 @ 10:06:20
Postat av: maya

Jag är nog världens mest bortskämda lilla syster, det mesta har jag fått av syrran... hihi oh jag älskar lyxigt smink =)

2010-02-15 @ 15:20:18
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: idaaa F

GRATTIS, ett nytt inlägg :D Hörde att du skulle komma hem till kära byn på lördag, underbart.

vi ses då. PUSSSS (L)

2010-02-15 @ 22:08:56
Postat av: Storasyster

Grattis på födelsedagen kära syster yster! Vi ses på lördag

2010-02-17 @ 08:31:45
URL: http://aliceochemelie.blogg.se/
Postat av: maya

men asså, vi ska bara ta en fika! ingen har ju någonting sagt så till mig efter 15 min. o jag såg förjävligt ut, han hörde av sig idag

2010-02-17 @ 10:50:12
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0