and the good girls are home with broken hearts


Ännu en helg till ända. And what a weekend!
Fredagen spenderades först på käraste Scandic och kvällen
i goda vänners lag med en liten utgång på O'learys.
I lördags var jag fit for fight och åkte hem till pappa i fin, ny klänning och
hade födelsedagskalas. Jag fick en ny tv! Hur glad blev inte jag?
Den är stor, den är platt, den är perfect.
Lördagskvällen ägnades åt storfirande! Jag, Malin och Maja hade gemensamt
firande av våra tjugoårsdagar och vi + ett par vänner drog ut och dansade på
Corona. Söndagen spenderades med mys, tvinstallerande, snöstorm, mys
och en enorm trötthet. Allt som allt, en bra helg.

Nu är jag i vanlig ordning förrvirrad. Och jag undrar i vanlig ordning hur jag
hamnade i den här röran? Sen när har Umeå blivit såhär dramatiskt?
Inte för att jag klagar, det är ju kul att det händer nåt.
And I'm free, free fallin.

Idag tror jag bestämt att jag tar bussen till Vindeln och hälsar på
mamma och company som har kommit upp från Kalmar.
Jag saknar mina syskon! Och mamma och Leffe också såklart.



Kommentarer
Postat av: maya

haha tack gumman=) tror du att jag har en chans? Jag ska kolla in honom, mer blir det inte=P

2010-02-25 @ 20:59:45
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

åh, det lät som en toppenhelg! och en plattis, inte dåligt!



japp, den 20/3 - du är så väldigtjättevälkommen den 18 om du vill, me miss you! enda kruxet är att det blir trångt från den 19 då petes päron kommer. men vi kan knöka?



pusspusspusslove

2010-02-26 @ 19:11:08
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh, and btw - vill du ev sjunga någonting på dopet om du kommer ner? Det vore fantastiskt! Puss och kläm

2010-02-27 @ 08:34:50
Postat av: Em

(That was me)

2010-02-27 @ 08:35:38
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0