team edward.

Hej hej, hemskt mycket hej!
Ledig helg är kanske det mest njutningsfulla jag kan komma på
just nu. För tillfället befinner jag mig i Vännäs hos min kära vän
Soffe, det vankas nämligen Twilight-maraton här i afton.
Och jag är ju inte sen att haka på en helkväll med Edward, ohnej.

Förutom det har jag hunnit med en kass utekväll, ibland funkar det
bara inte. Ibland vill man bara ligga i soffan och äta chips.
En slapp tv-dag och Sandras dansuppvisning har jag också hunnit med.
Som sagt, ledig helg is the shizzle.

Andra advent idag också, kan vara dags att få upp den där stjärnan snart.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Rut

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-13 @ 20:49:37
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0