maybe this christmas will mean something more.



Klapparna är inslagna, juloutfiten utvald och väskan packad.
Nu åker jag hem till Rödålund och firar jul!
Helt otroligt att jag hann med allting och dessutom att städa lägenheten.
På tal om det så har jag kommit fram till att en av de mest tillfredsställande
sakerna som finns är när det är så skitigt på golvet att det rasslar i röret
när man dammsuger. Då vet man att det blir rent. Man vet också att man
väntat alldeles för länge med att städa...

Vi ser även ut att gå emot en ny istid. Termometern säger att det är -21
grader utanför och hemma hos pappa lär det väl då vara närmare 30.
Kul! För jag har ju verkligen alltid älskat kyla! Eller hur var det nu?

Nej, dags att invänta grannarna. Jag är åter i staden på juldagen.
Då är det fest!

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0