dance and sweep



Bajs på mig som inte kan hålla den här bloggen levande.
Jag skyller återigen på att jag inte lever ett särskilt spännande liv.
Eller är jag för upptagen med allt spännande som sker att jag inte
hinner uppdatera? Heeeehe, vi kan ju låtsas som att det sista stämmer.

Nämen allvarligt talat, jag har ju värsta äventyret som börjar imorgon.
Äntligen, äntligen, äntligen är det dags för mig och Sandra att dra till
Turkiet! Jag är typ helt darrig i händerna av tagg och längtan.
Har även fått höra att temperaturen därnere ligger kring 45 grader,
såattee jag kanske inte blir så brun ändå eftersom jag lär vara tvungen
att vistas antingen i vatten eller under ett parasoll 90% av tiden.
Nej, jag ska härda. Vårt första äventyr på den här resan är att uppsöka
en hamam och bli av med tusen lager hud och skit. Sen ska vi vara helt
fresh och redo för pressandet. Ja, vi har flera liter solskyddscréme med oss.

Idag har jag packat också. Det är lustigt det där, för två veckor sedan kunde
jag knappt vänta efter att få börja packa och sen slutar det ändå med att jag
panikpackar sista dagen. Att packa lätt är ju inte heller min starka sida.
Har typ tagit med mig 17 linnen ungefär, men jag räknar med att svettas ner
ungefär 3 stycken om dagen. Så det är lite av en förbrukningsvara.

Till sist vill jag bara säga att det här kommer bli grymt.
Jag har fått cirkus en miljon förmaningar och varningar om allt som
kan hända oss. Men vi kommer klara oss fint, det vet jag.

På återseende raringar!

Kommentarer
Postat av: ida

hon är freaakkkiin' awesome!

JAG SAKNAR DIG MED. <3

2010-10-10 @ 00:17:47
URL: http://evildeeds.blogg.se/
Postat av: tessy

Hahaha, jag var hungrig så kunde inte sova mer :(

2010-10-14 @ 17:47:15
URL: http://tholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0