We're gonna sip this wine



Hej hej hallå!
Jag vet inte riktigt varför men de senaste två dagarna har jag känt
mig på så himla bra humör! Av absolut ingen särskild anledning.
Förra veckan mådde jag ju verkligen bajs och jobbade på tok för
mycket, men allt jag behövde var tydligen en ledig dag för igår var
jag nästan överpigg på jobbet. Det är bra!
Klänningen på bilden köpte jag igår på H&M's barnavdelning!
Ja, det kanske är lite konstigt att en snart 20-årig tjej på 171 cm
kan ha en klänning från barnavdelning. Faktum är att jag nog kunnat
ha en storlek mindre, men den var slut. Jag älskar den iallafall!
Så himla mjuk och gosig och idag köpte jag vita, ribbade strumpbyxor till.

För övrigt så har jag nu fått mina testlinser. Kan inte påstå att det känns
jättebra. Idag har jag inte känt de lika mycket som de andra 2 dagarna,
men lite obehagligt är det till och från och jag tycker att synen blir lite sämre.
Men jag provar några dagar till!

Nu ska jag laga en väldigt tidig middag för ikväll blir det jobb.
Men sen ska jag visa er en grej jag pysslat med idag!

Kommentarer
Postat av: ida

skönt att det känns bättre nu! Jättefin klänning dessutom! Saknar dig!

2009-10-01 @ 14:05:42
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Em

Ååh, jag saknar dig så det gör ont i hjärtat! Min vackra älsklingspälskling, du är så fin i din klänning! Jag har också kikat på den, hihi - vi är likasamma tror jag :) Jag blir glad att du är så glad, keep it going! Sälek <3

2009-10-02 @ 21:01:16
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0