Äventyr


Hanna, Sofia & jag på galej i Södertälje.

 
Vi firade Vishal's & Dheeraj's födelsedag på Siglo.

Jamen hallåja.
Det här med bloggandet har liksom hamnat lite avsides på
sistone. Jag ber om ursäkt. Nu är jag tillbaka för jag ska bannemig
hålla detta vid liv den här gången!

Sen sist så har jag hunnit vara iväg till både Stockholm (Södertälje)
och framförallt en vecka i Skottland. Kul hade jag, absolut,
men det har ju inte helt oväntat snurrat till det i huvudet på mig, igen.
Ska jag åka tillbaka? Ska jag stanna i Umeå? Ska jag säsonga i Åre
eller Sälen eller nåt annat fjällställe? Ska jag släppa allt och åka till
Gud-vet-var? Det går liksom inte en minut utan att jag tänker på
vad jag ska göra med mig själv. Fruktansvärt påfrestande.
Nu har jag iallafall precis skickat iväg en ansökan till ett hotell i
Åre och jag ska skicka till ett par fler ställen.
Som det ser ut nu så måste det hända något dramatiskt för att jag
ska stanna här. Snacka om rastlös människa.
Och alla människor runt omkring mig tycker än det ena än det andra
och jag vet inte vem jag borde lyssna på för egentligen borde jag ju
lyssna på mig själv men mitt huvud är bara ett enda stort kaos.

Annars är allt ganska händelselöst, jag jobbar på.
Och väntar givetvis med spänning på att min finaste Em ska
få lillbebisen när som helst! ♥


Kommentarer
Postat av: Em

Nä nu jiddrans får du banne mig visa vad du fyndade i Skottelandet så jag får vara avundsjuk ett tag! Lillan says hi, btw. Gud vad hon boxas därinne :) Puss!

2009-09-10 @ 17:12:37
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0