back beat the world is on the street



Jag är komatrött. Verkligen kollapsande, fosterställnings-liggande,
aptrött. Anledning? Jag har börjat jobba klockan 04.30 både igår och
jag. Igår kväll var vi ute med jobbet och åt middag på Plaza.
Jag drack vatten & red bull (inte tillsammans) och det var nog det klokaste
val jag gjort på länge, hehe. Hur som helst så var det en väldigt trevlig
kväll men fantastiska arbetskompisar men att komma hem halv ett när
man har ett alarm som ringer klockan 04 är inte toppen.
Att sen jobba helt, totalt ensam för första gången i 10 timmar gör en inte
mindre utmattad. Ikväll hade vi egentligen planerat att gå ut igen,
för en mer ordentlig utgång men när jag kom hem och satte mig i soffan
så insåg jag att det går inte. Då skulle nån tvingas bära mig.
Så jag släpade mig iväg till Hemköp, köpte en godispåse & cola och gick hem.
Nu har jag fyrat av 3 Gossip Girl avsnitt i viloläge.

Jag har glömt att berätta en rolig och spännande nyhet!
Om en vecka ska jag nämligen åka till Åre och intervjuas på
ett hotell där för säsongsjobb i vinter! Hoppas, hoppas att det går bra.
Jag tror det skulle vara bra för mig, på alla möjliga olika sätt.

Och Em, du ska få se mina Primark fynd, snart!
Men kan inte du ta och ploppa ut mitt lilla änglabarn snart?


Kommentarer
Postat av: maya

Hallo gumman! Jag är kär, visst e jag det med stort K. Det kommer inte bli någonting mer eftersom han vill inte ha nåt mer=( Det e komplicerat men jag ska tralla vidare:D ha det bäst. pöss

2009-09-13 @ 10:17:59
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Tone

Vad roligt att du ska på intervju i Åre! Håller tummarna för att du får det :)



Hoppas att allt är bra annars?

2009-09-13 @ 22:24:38
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: maya

haha, nej men han är fin. jag tycker om honom väldigt mycket, svårt att släppa när man e så nära honom som vän men visst, är det rätt så är det lätt eller hur? jag har ju andra fling :P

2009-09-13 @ 22:25:12
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Em

...that the fire in your heart is oooout!



hej min pingla!



ja, nu börjar jag bli sjukligt nervös. jag är livrädd, det kommer liksom göra ruggigt ont. men samtidigt vill jag inget hellre än att hon ska komma ut, det börjar bli riktigt tungt och segt - kan inte sova, äta eller göra någonting. tråk liksom.



tänker på din syster ibland; "men, emelie klarade ju det & hon är inte så väldans stor. dessutom är hon en emelie. då kan jag!" :)



jag är så nyfiken så jag DÖR på dina primarkfynd! du MÅSTE visa SNART! & lycka, lycka, lycka till i åre! det vore väl en kul grej? det blir inget back to scotland då, antar jag? & skulle inte du till sthlm? eller är du där nu? alltså, du ser, jag är confused och behöver en rejäl update här.



drömde förresten en mardröm om radisson-martin inatt, var jätteläskigt. han smög omkring utanför våra fönster & vi försökte få polisen att komma, men de tog oss inte på allvar. så mitt i natten skulle pete göra någonting på balkongen & vips hoppade martin på honom & slog ner honom, sedan kom han efter mig, men då vaknade jag. pjuh! :o



nu ska jag till barnmorskan! puss på du! xxx

2009-09-14 @ 06:48:38
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Emelie

ÅH vad häftigt att du ska dit! Jag ska hålla hårda tummar för dig :-)



(Lite för att jag vill "låna" din lägenhet men mest för att det skulle vara superhäftigt för dig!)

2009-09-14 @ 22:06:11
URL: http://emii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0