Jag är kär i Edward Cullen.


Det är för övrigt såhär jag ser ut osminkad och med smörbyttefett hår.

Okej. Jag vet, jag är lite efter i utvecklingen för resten av världen
har redan passerat det här stadiet. Twilight-hysterin alltså.
Men själv har jag precis hamnat där. Igår kväll insåg jag att jag inte
kunde vänta längre med att se den. Och ja, eh, hum.. Inom loppet av
ett halvt dygn hade jag sett den två gånger och har nu hela dagen
lagt band på mig själv för att inte se den igen.
Samma film, tre gånger på ett dygn, är det okej? Jag vet inte.
Men jag känner mig ganska säker på att jag inte kan stå emot länge till.
Jag är dock rädd att detta kan bli osunt. Jag vill verkligen läsa böckerna
och jag vill göra det nu. Så innerligt att jag tänkte trotsa regn och rusk
för att traska upp till Ica Maxi där de nu säljer de 3 första böckerna för
69 kronor styck. Vilken människa blir så besatt av någonting att man
inte ens kan vänta en dag? Nej, jag ska tvunget ha de nu.
Jag tror faktiskt det är ett tecken för det har slutat regna nu och för
en stund sedan så lättade molntrycket lite.
Dessutom så vill jag ha vindruvor, en till obsession jag skaffade mig
igår. Om de har ett samband vet jag inte. Men det är ju gott.

Nä, nu ska jag kika på lite extramaterial innan jag ger mig iväg
och köper de där böckerna. Alternativt slår på filmen igen.

Hjälp, tänk om jag tappar greppet om verkligheten?

Ps. Jag önskar att en vampyr var så där obönhörligt, hjärtgripande,
skrämmande kär i mig. Gärna Edward Cullen.


Kommentarer
Postat av: Mand

Ja vem är inte kär i Edward? ^^

2009-09-23 @ 11:15:55
URL: http://mandipand.blogg.se/
Postat av: idaF

du och jag går och ser new moon :D

2009-09-23 @ 16:39:06
URL: http://rooockajdaa.bilddagboken.se
Postat av: Emelie

Malin, jag har alla fyra på engelska om du vill låna :-)

2009-09-23 @ 18:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0