Don't knock it you've been there before



Jag måste köpa nya högtalare till min dator.
Nu när jag äntligen fått mig Spotify så känns det ju lite trist att
behöva sitta med hörlurar (vilket jag också behöver nya) och
det kanske också är ganska skadligt för hörseln..
Spotify är för övrigt helt fantastiskt och jag tror att jag typ var den sista
som skaffade det. Tack Tobias.
Och vill ni ha musiktips, kolla upp Joshua James. Jag är helt hooked.

Idag har jag iallafall jobbat ett par timmar på lunchen.
Hektiskt var ordet. Men det gick galant och ifall jag inte nämnt det
förut så tänker jag göra det nu: Mitt jobb är skitbra. Faktiskt!
Imorgon blir det också lunchjobb.

Nåt tråkigt som har hänt är att min bästa Ronja har flyttat och
lämnat mig ensam i Umeå. Hon hittas numera i Övik.

Nåt roligt som har hänt är att jag verkligen bestämt mig för att
ge det här med gitarrspelandet en chans. Jag har ju köpt en
stämapparat (som inte är helt sanningsenlig) och jag kämpar på.
Kan ju inte säga att jag gjort några större framsteg, men jag får
ju åtminstone träna rösten lite!


Kommentarer
Postat av: ida

Jag gillar din bild, mycket!

2009-09-15 @ 20:20:25
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: maya

sv: haha jag med, den e sååå fin. synd att hon dog=(

2009-10-19 @ 12:05:21
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0