Day off!


photosession, edinburgh 2009

Godmorgon!
Idag är jag ledig. Ofattbart skönt!
Trots detta så vaknade jag klockan sju och var pigg som
en mört. Kan bero på att jag igår sov mellan 2 och 5 på
eftermiddagen och sen gick och lade mig klockan 10.
Nu på morgonkvisten har jag iallafall hunnit duscha och byta
outfit 4 gånger. När man varvat arbetskläderna med mjukisbyxor
varje dag i en vecka så känner man faktiskt att man vill ha något
annat på sig för en dag.

Nu ska jag strax gå iväg och hämta ut mina provlinser!
Yes, jag har tröttnat på glasögon och tänkte nu prova linser.
Men det är dyrt, that's the problem. Så vi får se hur det blir.
Idag har jag även tänkt shoppa. Loss. Jag känner att det är dags
att införskaffa en rejäl vinterjacka då kylan kryper sig på mig nu.
Lite höstkläder behövs!

Ha en fin dag vänner!

Kommentarer
Postat av: Helena

spara lite pengar så kan vi shoppa lite imorrn med ;)

2009-09-28 @ 15:06:19
Postat av: mizthanguyen/v.

Hejsan! tänkte bara meddela att jag börjat blogga igen och skulle uppskatta ifall ni kunde titta förbi :)



ha en fortsatt bra kväll!

2009-11-11 @ 22:26:29
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0