Snorunge


Jag saknar den här coola tjejen!

Blä. Jag är lite sjuk.
Jag kan ju inte rekommendera att gå ut på partaj när du
håller på att bli sjuk. Det resulterar i att du blir det.
Ute var jag iallafall i lördags kväll. Det var... okej.
Det roligaste var att vi kunde komma in på TC och dessutom fick
trippa förbi hela den långa kön. Väl därinne var det mest slibbiga
killar och jag är lite less på sånt. Låt mig dansa ifred liksom.

Idag har jag jobbat några timmar på morgonen.
Och nu på eftermiddagen så var planen att ta bussen till
Intersport för att lämna tillbaka jackan jag köpte,
men jag känner mig inte i form och vill bara ligga under täcket.
Egentligen, mest av allt så vill jag ligga och läsa New Moon,
men så fort jag lägger mig ner blir ögonlocken väldigt tunga.
På tal om att ligga ner, jag blir snart helt förtvivlad.
Inatt sov jag kanske en-två timmar. Det. gör. ont.
Jag börjar helt seriöst överväga sömnpiller men det känns inte alls
roligt att börja med det. Att somna är oftast inga problem men jag
vaknar ju några timmar senare av intensiv värk. Not good.

Nu börjar jag tappa rösten. Trots att jag redan är hes och trött
och småfebrig så måste jag sjunga. Besatthet.
Men nu ska jag ta på mig mjukisbrallor, ta en liten promenad och
köpa något till middag. Känner dock ingen större pepp på att laga nåt.
Pizza?

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var nog mer ljuset som fick det att se ut så.

Krya på dig!

2009-10-05 @ 21:45:26
URL: http://passopp.blogg.se/
Postat av: Em

babylove! jag trodde vi hade konstaterat att party när man redan känner sig skruttig inte är något att rekommendera redan i edinburgh? knäpp på näsan! du måste ju ta hand om dig ordentligt nu när jag inte kan hålla ögonen på dig...

2009-10-08 @ 17:06:01
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: maya

tack darling, tycker ändå att det fattas någonting men jag vet inte vad.... allt bra med dig?

2009-10-08 @ 21:39:03
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: din snorunge

jag är din snorunge!

och jag saknar dig med även fast vi sågs igår

OCH DU HAR SMITTAT MIG DIN LILLA..

aja, pyss! :D

2009-10-08 @ 22:12:44
URL: http://devilsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0