Grattis storasyster!



Idag vill jag börja med att säga grattis till min fina storasyster som fyller
23 år! Du är världens bästa.

Jag befinner mig fortfarande hos mamma i Kalmar. Det är skönt.
Fast kallt, jäsingen alltså! Jag trodde det skulle vara varmt här.
Stockholm var inte bättre. Men konserten var bäst.
Jag älskar Joshua Radin, verkligen. Nu kan jag dö lycklig.
Faktum är att jag nog varit död hela mitt liv ända tills han uppenbarades
på scenen. Då återuppstod jag och allt var okej. Kärlek.

Nåväl, idag är det nog min sista dag i Kalmar och den tänkte jag spendera
med en sista sväng på stan. Jag fick nämligen en fetlön den här månaden
och den tänkte jag hm, försöka spara till en säng. Men lite måste man väl
få unna sig? Ja.

För övrigt har jag ett enormt behov av att uppsöka Ikea snarast.
Jag var där igår och kom ut därifrån med en toaborste och en påse
Ako-kola. Inte riktigt tillfredsställande. Jag har nämligen kommit fram
till att jag är dömd att stanna i den där lägenheten jag har resten av
mitt liv. Så därför kan jag ju lika gärna göra den fin.
Men ååh, på nåt sätt så räcker det inte, jag vill inte vara där mer!
Okej, nu fick jag utlopp för det också.

Kommentarer
Postat av: Em

Här är det också ruggigt kallt idag. Igår hade vi dock strålande solsken :) Trivs de i Kalmar nu då, mami & co?



Jag är bara LITE avundsjuk på dig. Emslem vill väl också se Radin live! Bubblans alltså.



Mwah!

2009-10-19 @ 10:36:16
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Sis

Tack för det kära syster! Tycker att du är världens bästa du också. Vi ses då du kommer hem. Jag vill också på IKEA!

2009-10-19 @ 10:49:44
URL: http://aliceochemelie.blogg.se/
Postat av: Anna

Hälsa så mycket till Arvid från Erik. Vissa dagar saknar Erik sin bästa vän så enormt mycket att det är jobbigt. Men till sommaren kommer vi nog att åka ner till Kalmar (Eriks kusin Elias med familj flyttade dit i helgen som gick) så då blir det nog ett besök hos Arvid.



Hälsningar från ett snöblaskigt Vindeln

2009-10-19 @ 19:48:55
Postat av: Joffa

Haha, jag vet! Jag förstår inte, förut gick det alltid för mig utan problem i gymmet. Men jag antar att det var för att jag hade skor på mig då. Hemma så glider man bara runt på sockarna som du säger :P Så, du får sätta dig med fötterna mot en vägg eller liknande så går det bättre :)

2009-10-25 @ 01:48:28
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0