You see the smile that's on my mouth



Trött, trött, trött.
Det tar sannerligen på krafterna att jobba helg på Scandic syd.
Iallafall öppning som jag har. "Imorse" när jag klev upp 03.50
så hade jag sovit i 8 timmar. Jag somnade alltså klockan 8 igår
kväll. Helt underbart. Skulle kunna gå och lägga mig nu och säkert
ändå kunna sova till 9 imorgon bitti, men jag ska hålla mig vid
medvetande ett par timmar till.

Funderade på att gå på en promenad men tittade ut genom fönstret
och det är ju inte direkt mysigt. Eller jo, om man sitter inomhus.
Så jag resonerar som så att jag har gått tillräckligt på jobbet.
I veckan ska jag köpa en pilatesboll och en yogamatta och börja
nåt nytt slags liv. Typ. Idag ska jag titta på Sex and the city.

Så, hur har er helg varit? Massa halloweenfirande?
Sånt hade jag gärnat hållit på med hela helgen men insåg
att det var bättre att prioritera sömnen. Det kommer ju en
helg nästa vecka också :)

Idag är det första november också, grattis på födelsedagen Mateusz!

Kommentarer
Postat av: Em

min finaste!



vi åkte till hålanda över helgen för att fira halloween, men jag blev naturligtvis magsjuk och låg bara och kräktes i sonnys rum. tjiho.



wiiih! jag ska faktiskt boka biljetter antingen idag eller imorgon. ryan air har ett erbjudande fram tills midnatt imorgon, 2 november, med rabatterade priser; åker 28-31 januari så jag kan vara med och fira james föllseda och så :) åååh, kan du inte fölla med?



puss

2009-11-01 @ 17:48:51
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0