That big old smile is all you wore


Jag & Sofia i Södertälje i somras.

Hej!
Jag tänkte bara slänga in ett litet inlägg innan jag drar mig ner till
stan för att träffa min finaste Sofia. Hon bor numera i Södertälje
men är häruppe hos oss för att jobba/hälsa på och det gillar vi!
Vi ska gå en sväng på stan och det finns tusen grejor jag skulle vilja
köpa men på prioriteringslistan står det julklappar & vinterskor.
Det känns inte ens kul. I vanliga fall älskar jag att köpa julklappar,
men jag har absolut noll julstämning i år. Och så har jag ingen som
helst aning om vad jag ska köpa. Om ett par veckor ska dock jag och
min vän Ida åka till Ikea, tänkte att jag kan köpa några skojiga klappar där.
Och i vanliga fall älskar jag ju verkligen att köpa skor, men jag vill inte lägga
mina stackars slantar på några fula, dyra, lurviga grejer som jag inte ens vill
ha på mig. Däremot har jag hittat ett par fantastiska klackar...

Såhär ser iallafall min egen önskelista ut:
- En ny lägenhet
- En ny mobil
- Ett jobb
- Presentkort på alla möjliga olika ställen
- Smink (t. ex ögonskuggor i bruna/gråsvarta nyanser)
- Träningskort
- Bäddset x2
- Varma tröjor/koftor

Sådärja, den blev faktiskt större än vanligt.
Om drygt en vecka är det iallafall första advent, det ska jag fira
med att titta på Polarexpressen och hoppas att julstämningen infinner sig.
I år har jag till och med tänkt skippa allt som heter julpynt.
Men en pepparkaksdeg har jag tänkt köpa och avnjuta som den är.

Nej, nu ska jag göra mig klar för stan!
Ikväll ska jag och Sofia entra Midgårdsskolan igen, första gången sen
vi gick ut förra året. Vilken nostalgi! Vi ska nämligen se Musik/dans 3:ornas projekt.

Kommentarer
Postat av: Em

Ska du inte ha NÅGOT julpynt? Whatawhat? :o Jag kan knappt vänta tills första advent, då ska här sättas upp mysbelysning så det smäller om det; julstjärnor, ljusstakar - you name it! :)



Har fortfarande inget nummer, men jag kollar min mail så gott som varje dag. Jag lämnar den i e-postadressfältet, så du kan se det på arkivsidan för kommentarer :)



Massa pyssar på du! xxx

2009-11-18 @ 15:21:18
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em

HA! Nu glömde jag ju lämna e-mailen i alla fall. Doing it now! :) Köss & häj (uttalat på rekti götebörska!)

2009-11-18 @ 15:25:26
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag ska också dit!! funnybunny=)

2009-11-18 @ 16:02:47
Postat av: Sofia

Vi är snygga ihop..

2009-11-23 @ 13:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0