Shoegal



Jag har ett problem. Jag är besatt. Av skor.
Snyggingarna på bilden lade jag impulsivt ett bud på på Tradera, men jag
blev överbjuden. Tur det, kanske. Men synd. Jag gillade dom.
Men inte lika mycket som skorna jag idag hittade på stan. Det var kärlek.
Jag skämtar inte när jag säger att jag var därinne i typ en halvtimme och
i princip vägrade ta av dom. Jag var helt grinfärdig när jag ställde tillbaka
dom och gick hem. De var så perfekta. I have to have.
Men de går loss på 700 spänn och är inte ens i äkta skinn.
Min börs kommer inte bara att svida, den kommer att brinna.
Men, jag tror faktiskt inte att jag kan bli helt lycklig om jag inte köper dom.
Dessutom så råkar jag ha en liten låda här hemma med cirkus 600 riksdaler
i mynt. De borde gå till något vettigt, som skor.
Jag överväger skarpt att leva på fil i en månad för att ha råd med dom.

Detta är nämligen inte det enda jag behöver ha pengar till.
Min kära far ringde mig idag och gjorde mig alldels nipprig & exalterad!
Det är nämligen så att jag har möjligheten att flytta. Vi ska åka och titta på
två stycken ettor någon dag. De är egentligen way too expensive för mig,
men jag vill så gärna. Jag kanske kan lägga undan lite pengar varje månad
tills det är dags att flytta. Sen får jag helt enkelt ändra livsstil antar jag.
No more shoes. Kan bli jobbigt, men det är det värt. Åh, jag är så glad!
Önskar bara att jag hade ett fast jobb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De där snyggingarna kostar 140 kr på Nellys rea, just a tip! Puss

2009-11-24 @ 21:19:45
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em

Aaah! Ma Baby!



Nu har jag äntligen 5 minuter över. När jag sätter mig vid datorn får jag bara sitta där tillräckligt länge för att antingen kolla mailen eller uppdatera bloggen, sedan kallar lilla damen på mig igen :p



Vad jag ville säga var att jag har fått ditt e-mail - jag har till och med hunnit läsa det! ;) Har börjat skriva på ett svar, men vill bara förvarna om att det kan ta ett litet tag innan jag kan skicka det. But have patience, my lady, have patience ;)



Saknar dig så in i bomben! Pusspusspuss!

2009-11-29 @ 19:47:33
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Malin

Japp, det närmar sig med stormsteg minsann!

2009-11-29 @ 23:09:58
URL: http://passopp.blogg.se/
Postat av: maya

vad snäll du är:D tack tack gumman!

2009-11-30 @ 20:55:45
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0