Frost, frost, frost



Godmorgon!
Inatt har jag sovit cirkus 11 timmar och detta börjar gå mig på nerverna.
Jag sover cirkus 11 timmar nästan varje natt och det är fasiken inte normalt.
En männsika ska inte vara såhär trött. Någonting måste vara fel och jag
måste ta reda på vad det är snarast. Jag är så fruktansvärt less på att sova.

Idag är jag iallafall ledig och planen var att cykla iväg till Ica Maxi och
Strömpilen för att handla. Men, det ser alltså ut att vara en ny istid utanför
föntret och ja, ni vet ju vad jag tycker om sånt. Men idag tror jag inte att jag
bryr mig, jag får helt enkelt använda täckjackan.

Överst på inköpslistan står ett rött klädesplagg.
På fredag ska jag nämligen på en födelsedagsfest där det är klädkod
vitt, rött och svart. Ladies in red, tydligen. Men det blir nog kul, jag har längtat
efter att gå ut och dansa ett bra tag nu. Vore skönt med en helt ledig helg.
Men sån tur har inte jag.

Ps. Nu har jag ställt mig i bostadskö här i Umeå. Så nu dröjer det väl kanske
bara 4 år innan jag får en ny lägenhet. Hoppet.
.

Kommentarer
Postat av: Tone

Hej där!



Jobbigt att känna sig trött hela tiden, och att sova 11 timmar per natt..! :/ Kanske är det dygnsrytmen som är knasig? Det kan ju kännas lite så när man har ändrat på den flera gånger..



Hoppas att du har tur med lägenhetletandet, i alla fall! :)

2009-11-10 @ 14:56:29
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: maya

meh vad hände med göteborg?:(

2009-11-10 @ 16:54:03
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Em

du passar så fint i rött, kommer bli kvällens vackraste! :)



malvisen ska få både petes efternamn och mitt k-namn. vi väntar bara på att få komma på intervju för att fastställa faderskapet. innan dess kan vi inte registrera petes efternamn eftersom vi inte är gifta. allt är så krångligt!



aaw, nej, tyvärr. den kommer visserligen också från gina, men är inköpt i år. fick den av petes mamma faktiskt. jackan också :)



jag är faktiskt lite osäker på vart dina - och en del av mina - grejer tog vägen. pete och malcolm städade ju det sista samma dag som vi flyttade, medan jag var hos katie. de packade bilen med så mycket som möjligt, men en del påsar fick bli kvar hos katie, en del i lägenheten och en del hemma hos petes moster. det var så jäkla surt att lämna grejor :(



puss.

2009-11-11 @ 15:13:08
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em

Precis som det där är en underbar bild på dig, vackrastestorflickanivärlden! <3



Hur var festen med rött tema? Jag vill se bildbevis! :)



Puss!

2009-11-16 @ 10:40:22
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0