You can stand under my umbrella



Hallå.
Jag är fullständigt slut. Imorse vaknade jag exakt kl 06 av att min
mobil ringde. Min första tanke var "Men va? Har jag ställt väckarklockan?".
Min andra tanke var "Shit, är det jobbet som ringer nu, skulle jag jobba, är jag sen?.
Och det var mycket riktigt jobbet som ringde, men jag skulle inte jobba så jag var inte
sen. Däremot så fick jag rycka in och jobba iallafall. Och vad som skulle ha varit en
vecka men EN dags arbete har nu utvecklat sig till 4 dagars arbete.
Vilket betyder tidiga mornar. I vanliga fall, typ när jag är ledig så brukar jag ändå
vakna ganska tidigt och vara pigg. Men när jag ska jobba och kliver upp runt 6
så är jag fullständigt i koma. Det brukar släppa efter en stund men när jag sedan
kommer hem från jobbet vid 2-tiden så är jag helt bombad. Jag. Vill. Sova.
Imorgon börjar dessutom ännu tidigare än vanligt så jag var tvungen att ställa
in min tjejkväll med Emelie och Sara. Det känns jättetrist men när man klockan
3 känner att man helst av allt bara vill gå och lägga sig så känns det inte som en bra
idé att vara uppe sent. Så jag hoppas de inte blir alltför besvikna & vill träffa mig en annan dag!

Ps. Det har hällregnat hela dagen utan uppehåll. Filmtittarväder.

Kommentarer
Postat av: Em

MEN TOSABIT! Ska du flytta till Blondinbellastad? Med vem & vad

har du for planer dar? Spannande, spannande! :)



Jag saknar dig en massa. Du ar mitt troll.

xxx



och neej, jag har inte fatt nagot mail? jakla cyberspace!

2009-07-08 @ 10:47:05
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0