You breathe in when I breathe out


Hej vänner!

Precis som jag brukar så inleder jag detta inlägg med att säga att jag är trött.

I'm sick and tired of always being sick and tired.
Jag har jobbat mycket och slängs hit och dit mellan morgon- och kvällspass
vilket leder till att jag blir trött, snurrig och förrvirrad. Och tydligen även förkyld.
Jeezes vad jag har hostat! Jag har typ träningsvärk i magen. Snoret har även
kommit på besök, likaså nysningarna. Svininfluensan, månne? Hoppas inte.
Nu är jag åtminstone ledig i 2 dagar och ikväll ska jag och brorsan se Harry P.
Sedan åker jag med hem till Rödålund för en dag. Nästa vecka funderar jag på
att ta mig ner till Kalmar och Öland. Jag saknar min mamma.

Nu väntar duschen! tjingtjing så länge!

Ps. Jag nyste nyss så brutalt att jag blev helt svimfärdig.
Vilken läskig känsla det blev.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oh, vad glad jag blir om du kommer :)Jag längtar som en tok efter dig också min lilla gullegumma!!!

2009-07-19 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0