Fredag



Idag skulle jag försöka städa. Det gick... hyfsat. Jag packade upp de stora
resväskorna som tog över mitt golv och bar ner de till källaren.
Men jag hade liksom storslagna planer. Jag cyklade iväg till stan för att köpa
svarta sopsäckar för jag tänkte att oj, vad jag ska rensa i källarn!
En sopsäck. En. Jag trodde att det fanns en miljon grejor att slänga och allt jag
kunde åstadkomma var en sopsäck. Eftersom jag mest troligt kommer att lämna
den här staden och den här lägenheten så har jag börjat fundera Vad ska jag göra
av alla saker?
Jag kan ju inte bara ta med mig dom i en liten resväska.
Jag måste typ hyra ett förråd.

Iallafall. Jag blev så himla sugen på coca cola så det var egentligen mest därför
jag cyklade ner till stan. Sopsäckarna var bara en täckmantel.
Nu ska jag gå ut på dejt med mina nya joggingskor. Imorgon ska jag jobba.

Förresten. Sex and the city boxen är årets bästa investering,
nu känns det som att jag orkar med vardagen.

Kommentarer
Postat av: maya

åh så sött glas:D

2009-07-03 @ 20:32:25
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Ida

Jasså är det här du håller hus! Inte visste jag att du hade en ny blogg! :) Hur ser dina planer ut för framtiden?

2009-07-06 @ 12:34:11
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sex & the city är rena rama lyckopillret!

2009-07-06 @ 18:11:53
URL: http://eriksdottir.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Bra försök! Men du skulle nog behöva gå kurs i slängteknik hos mig! Jag börjar känna mig som expert!

2009-07-19 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0