Just a little little bit better



Halloj!
Jag börjar med att visa upp min fina lillebror Linus som posade
för min kamera innan bion i söndags. Harry Potter var för övrigt helt
jättebra, precis som väntat! Hela upplevelsen fick även plus tack vare
att SF i Umeå piffat upp den stora salongen med nya stolar, drickhållare
och en hel massa benutrymmen, skitbra.



Och här slänger jag ut lite bilder på mig själv. Jag har nämligen färgat håret!
Jag vet inte om det syns så bra på bilderna, men det är iallafall mörkbrunt
och jag är nöjd! Tack Ronja!

Igår var ju jag och Malin ute och svirade på stan. Det blev i vanlig ordning
O'learys och vakten (som släppte in oss) blev fascinerad över att vi var födda
samma dag och hette likadant. Men efter ett par timmar på uteserveringen
cyklade vi iväg till det nya stället All Star och var livrädda för den eventuella
förnedringen vakterna skulle utsätta oss för. Men vi möttes varken av vakter
eller förnedring. Men det blev en tidig kväll, vi började trots allt vid 7.
Idag sov jag till halv 11 och hade säkert kunnat sova resten av dagen,
men jag släpade mig upp och på eftermiddagen kom min vän Sebastian
förbi för att kika in min lägenhet och prata om livets äventyr.
Efter det så har jag varit iväg på min vanliga powerwalkrunda och
även lyckats fyra av 4 Sex and the city avsnitt. Nu börjar jag fundera på om
jag kanske borde gå och lägga mig, ska ju faktiskt tillbaka till jobbet imorgon
och känner ungefär ingen tagg alls.


Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Men vad glad jag blir! :)

Glad att jag kan glädja dig :D

2009-07-24 @ 19:54:52
URL: http://eriksdottir.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Vad fin du blev i håret! Eller, ja du är alltid så fin! Hoppas allt är bra med dig!

2009-07-25 @ 20:43:07
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: IdaF

Och du är så jävla vacker

och jag är så glad att du alltid finns där, storasyster

jag är så glad att du hjälper mig i livets jobbiga stunder och låter mig dela de glada med dig

och malin, jag kommer alltid finnas vid din sida!

P U S S och kärlek

2009-07-30 @ 23:51:38
URL: http://devilsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0