Tvättid, solsken och jobb



Hej hej sommar!
Ännu en dag med solsken och här sitter jag. Skäms gör jag.
Men jag var tvungen att akutboka en tvättid då jag för det första typ
inte har ett enda par rena trosor eller sockar, för det andra så är
alla mina jobbartröjor helt svinäckliga och för det tredje så var det så
mycket tvätt inne på toan att man knappt kunde vara där inne.
Jag har även hunnit med att akutstäda lägenheten för snart kommer min
far och Malin hit för att ta över mitt hem och förpassa mig till Ronja för natten.
Jag jobbar ett par timmar ikväll och imorgon jobbar jag både morgon & kväll, pust.
Rösten har svikit mig och lever nu ett eget spännande liv som är hyfsat smärtsamt
och har lett till att jag blev tvungen att ställa in sjungandet på söndag.
Söndagskvällen ska jag ägna med min lillebror på bio, jag ska nämligen bjuda
honom på Harry Potter. Vi är supertaggade!

Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: ida

sötisnuffis. hörde rykten om att du skulle komma hem ikväll redan. träffa mig?

puss!

2009-07-19 @ 13:36:49
URL: http://devilsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0