Pubrunda



Oj, vilken kväll! Jag är praktiskt taget medvetslös pågrund
av sömnbrist. Igår gick jag, Karro, Malin & Sanna ut för att vi skulle
ta en öl på TC. Sagt och gjort men efter en stund ville vi känna på
hur det nya O'learys verkade. Där var det drag och vi blev fotade av vimmelfotograf
och hamnade på VK's förstasida på internet (bilden). Jag spenderade mer pengar
än jag tänkt men det var helt klart värt det, förutom att jag mår apa idag
och ville avlida på jobbet, men den petitessen kan vi ju förbise.
Kvällen slutade inte som planerat, fast bättre. Jag fick vad jag ville och var ute efter
och som mitt motto numera lyder "sova kan man göra sen".
Hm, det där kom inte riktigt ut rätt, men äh ni fattar vad jag menar, lev livet liksom.
Sov en annan dag.

Jag vill gå och lägga mig typ nu. Blir nog inte vännäsdagarna ikväll,
känner mig inte som fräschheten själv även om jag skulle vilja det.
Men imorgon!

Kommentarer
Postat av: Em

Varannan vatten, my love, varannan vatten! ;)

2009-07-13 @ 12:41:48
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0