Ofräscht!

Kan man bli mer irriterad?
Jag gick precis ner till källaren för att ta mig en lång och välförtjänt dusch,
men vad möts jag av? Jo, en miljon grusiga fotavtryck på golvet, en hink
fylld med grått vatten och en isärskruvad vattenslang. Eeeh, ursäkta?
Hur tänkte de nu? Den här duschen används faktiskt! Jag har liksom ingen
annanstans att duscha och tillåt mig bara att säga: J a g   b e h ö v e r   d u s c h a .
Inte nog med att de börjar borra så in i helvete högt en våning ovanför kl 8.30 på
morgonen så att man helt seriöst måste hålla för öronen för att undvika en hörselskada,
nä nu ska man dessutom gå runt och lukta apa?! Jag har ju inget annat val än att
packa min duschpåse och gå hem till farmor. Skandal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0