Hurtbulle



Hejsan!
Idag lyser solen över Umeå och jag är glad.
Idag fyller min farfar år och vi ska fira honom med middag
på Eurasia ikväll. Det ser jag verkligen fram emot.
Inte bara för att jag ska få äta gott och träffa härliga släktingar
utan också för att jag ska inviga ett par nya skor. Vilket par det blir
är ännu oklart (jag har en del oanvända, hehe) men nu ska de banne
mig användas!
Men nu är det dags för en powerwalk. Tro det eller ej, men jag tycker faktiskt
att det är kul och jag går åtminstone 3 gånger i veckan. Applåder!

Något jag också brukar göra rätt ofta är att gå på stan.
Inte alltid så att jag köper grejor, men idag slog jag till.
Jag fick ju ändå min lön idag och brände väl typ hela 200 spänn
på 4 toppar. Är jag inte reamästaren själv så vet jag inte vad.

Nä nu ska jag och min ipod gå ut och umgås lite.

Kommentarer
Postat av: idaF

härligt med en powerwalk då och då hörreduru!

saknar dig.

puss

2009-07-15 @ 16:42:08
URL: http://devilsmile.blogg.se/
Postat av: maya

toppar e alltid bra att ha=)

2009-07-15 @ 21:01:45
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Härligt att du är ute och rör på dig :)

2009-07-19 @ 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0