Höst?


Idag trodde jag helt seriöst att jag inte skulle ta mig hem.
När jag cyklade hem efter jobbet så var det en smärre orkan.
Över kyrkbron var motvinden så tung att jag knappt tog mig framåt
och fick en halsbränna som hette duga av ansträngingen.
Inte har det blivit bättre. Är sommaren över nu eller vad är grejen? Oklart.

Hursomhelst så är jag i vanlig ordning lika pigg som ett komafall
och ikväll ska jag ut. Frukostpersonalen ska nämligen till TC för att
dricka öl. Eller cider i mitt fall. Jag är ju så insnöad på Sex and the city nu
så helst skulle jag vilja ha en Cosmopolitan, men vem har råd med det?
Jag hade egentligen bara tänkt att jag ska stanna där en stund, jag börjar
ju faktiskt klockan 7 imorgon bitti, men nu så gick jag in på hemsidan och
såg att det klockan 22 är värsta partydraget där ikväll. Så vi får se.
Jag har ju inte skakat rumpa på bedrövligt länge. Men har jag otur så kan jag
lika gärna bli utkastad vid 22 för då blir det 20-årsgräns..

Nu är bara frågan, ska jag ta mig en kort tupplur eller ska jag försöka
hålla mig vaken till klockan 19? Svårt val.


Kommentarer
Postat av: Em

You shake it Baby! Jiiihaaaw!

2009-07-09 @ 19:03:56
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Daniel

Shake en åt mej oxå!!

2009-07-09 @ 20:58:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0