High heels will take me far


Ja, jag har gjort det igen. Shoppat skor.

Men jag tänkte såhär, att jag har ju faktiskt varit lite deppad en tid nu.

I två månader och en dag för att vara exakt, but whose really counting?

Iallafall så gick jag ner på stan i regn och rusk på jakt efter en svart väska,

något som verkar vara en total omöjlighet att finna för mig.

Något som inte är en total omöjlighet för mig att finna är skor. När de dessutom är

på rea, varför tveka? Så de fick följa med mig hem och jag tror vi kommer trivas ihop.

Det mystiska med dessa skor är att de ljusa skorna är i storlek 37 och på gränsen till

för stora medan de svarta är i storlek 38 och passar perfekt. Hm?

Nåväl, jag är nöjd! Jag vet bara inte vart jag ska ställa dem eftersom hallen redan är helt

belamrad med dojs.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh, tack så jättemycket!

Måste erkänna att jag tittat mycket

på din blogg i smyg, men det har liksom

aldrig blivit av att skriva till dig.

Men nu, så! Du är vacker. Ville bara

säga det! Ha en underbar dag :D

2009-07-06 @ 18:09:33
URL: http://eriksdottir.blogg.se/
Postat av: maya

åh söta skor med rosetter^^ Ja de där shorten va jätte mysiga:D hihi jag vet inte varför jag köpte de men nåt måste passa till

2009-07-06 @ 21:05:57
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0