Besök hos syster



Jag sitter härute på landet hos min storasyster och har det skönt.
Kom hit igår och har hjälpt henne lite med bloggdesign och självklart
gosat med mitt underbara syskonbarn Alice!
Nu är det strax dags för middag och sedan blir jag skjutsad till bussen
som går hem till stan igen. Hade tänkt att jag skulle hälsa på mormor och
morfar också nu när jag lix var till Vindeln, men mormor var hemskt sjuk så
jag fick inte komma till dom innan hon var frisk igen.
Själv börjar jag känna att halsen krånglar, inte alls bra.
Jag och syster sitter och lyssnar på Maria Mena och återupplever gamla
tonårsminnen, det är väl för härligt.

Kommentarer
Postat av: Em

Hon är så fin, den lilla! Eller stora. Hon ser ut att växa på bra, tihi ;)

2009-07-16 @ 10:32:58
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0