A hard work work


Här finner ni mig, på Scandic!                    Och jag är lika trött som jag ser ut.

Hej!
Jag är fruktansvärt och då menar jag verkligen fruktansvärt trött idag.
Jag har börjat sova otroligt dåligt om nätterna och jag vet inte om det är
för att det är så ljust eller för att det är varmt eller för att jag saknar att sova
bredvid någon eller för att jag har vant mig att vara uppe längre på kvällarna
eller om det är en kombination av alltihopa. Det börjar iallafall kännas jobbigt
och jag vaknar flera gånger per natt och finner mig själv i någon märklig ställning.
Att vakna av en hysterisk väckarklocka vid halv 7 på morgonen är ingen hit,
men måste man jobba så måste man. Idag jobbar jag dock både morgon
och kväll och sen morgon igen imorgon, så det känns lite tungt.
Särskilt som jag är så trött i armarna att jag knappt orkar skriva detta.

Nä, nu blir det lite Sex and the city (jag har typ snart sett halva boxen på en vecka)
och sen blir det att börja förbereda sig inför jobbet igen.
tjingtjing!

Kommentarer
Postat av: Em

Oh, en ny blogg & allt! Nice :)

Men skruttis, du jobbar väl inte FÖR mycket &

hårt? Du måste vara rädd om dig åt mig förstår

du väl? Lillsnäckan <3



What about my mail? :)



Pyss

2009-07-06 @ 10:07:23
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0