Maybe I should give up, give in

Snabb liten uppdatering.
Det händer inte alltför mycket, men jag har ett härligt
jullov och det innebär julmys med familjen, fest med underbara
vänner, mellandagsrea (jag har dock inte köpt en enda pryl än,
någonting måste vara galet) och snart är det nyår.
Jag känner mig inte helt nöjd med nyår detta år.
Faktum är att jag aldrig brukar vara särskilt nöjd men jag trodde
verkligen att det skulle vara firande av hög rang i år.
Men jag ska inte deppa ihop riktigt än, det blir eventuellt en
spontan sista minuten tripp till Hemavan. Skulle vara mycket trevligt.

What else?
Inte mycket.
Ärligt talat så känns det här med att ha en blogg lite onödigt.
För det första så lever jag ett inte alltför spännande liv
och de spännande grejerna som händer vill jag inte skriva
om här av vissa anledningar. Till exempel att pappa läser
och vissa saker mår han helt enkelt bäst av att inte veta.

Nåväl, nu ska jag skutta ut i snön,
som har sprängt alla gränser.
Min cykel har gått förlorad nånstans under de 2
meter snö som fallit de senaste 2 dygnen.
Behöver jag ens säga att jag inte är glad över detta?

Puss!

 



Kommentarer
Postat av: Mand

Jag älskar bilden!

2009-12-28 @ 17:59:25
URL: http://mandipand.blogg.se/
Postat av: Mand

Ja jag håller med! Upptäckte han genom filmen Dakota skye häromdan och lyssnar nu mest hela tiden på honom! Underbara låtar <3

2010-01-07 @ 22:18:02
URL: http://mandipand.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

SNYGGAST OCH VACKRAST I VÄRLDEN! xxx



Ja, vårt underbara bredband la ju typ ner lagom till jul. Har varit ganska skönt med en paus, men blev lite jobbigt när alla räkningar skulle betalas ;)



Mals. Jag saknar dig. JÄTTEMUUUUCKE! Kom hit och bo på vår soffa!

2010-01-08 @ 18:42:49
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: matilda

Svar: tusen tack malin!

2010-01-11 @ 21:26:08
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0