I wait on clip-clops



God eftermiddag!
Idag är jag ledig, enda lediga dagen den här veckan.
Jag har jobbat mycket kväll i veckan och det har trots en gnutta
nervositet gått riktigt bra! Men imorgon och på söndag har jag mina
"härliga" öppningar. Alltså börjar jag 04.30.

Idag har jag köpt en ny mobil! Förra helgen skulle jag och en kompis
ta en sofistikerad drink på Plaza och efter det tänkte jag gå hem.
Pfft, det blev bootyshake på krogen och goda drinkar och mitt i allt
det roliga så försvann min mobil. Inte kul. Jag var riktigt jäkla förbannad
och det händer ju inte så ofta. Så i veckan har jag använt min lilla
Nokiagrej som jag köpte för nån hundralapp på Ica. Den har drivit mig till vanvett.
Så nu har jag införskaffat i en ny ericsson. Jag gillar dom.

För övrigt så är jag mer julklappsstressad än någonsin.
Folk som bestämmer sig för att skippa julklapparna har gjort ett bra val.
Allvarligt talat, vad ska man ge folk? Och allvarligt talat, var är julstämningen?
Tror att jag ska köpa pepparkakor och titta på Polarexpressen ikväll.
Imorse tittade jag även på ett avsnitt ur en 14 år gammal julkalender.
Jul i Kapernaum. Det var grejer det.

God helg.

Kommentarer
Postat av: ida

Tjoho! Gratulerar! Du har just köpt typ världens bästa mobil! Jag har en sån, den funkar jättebra o den är såååå fin! Jag älskar den! :D

2009-12-04 @ 16:47:18
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

...deer might fly, why not - i met you! <3



wihi. jag kämpar på med mailet, förlåt att det tar sån tid men det är verkligen omöjligt att sitta och surfa någon längre stund i det här huset. mallows har varit riktigt kinkig det sista också, tror hon är i en tillväxtperiod. men det kommer! :)



hörrdu, jag tänkte fråga vad du har planerat för februari månad?



puss.

2009-12-10 @ 19:22:36
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0